Standartinių krovinių gabenimas

Jūrų transportas – vienas iš seniausių  žmonijos sugalvotų  krovinių gabenimo , kuris vis dar intensyviai naudojamas. Pasikeitė tik patys laivai.  Šiais laikais tai didžiulės mašinos skrodžiančios jūrų ir vandenynų kelius. Be laivininkystės globali ekonomika neįsivaizduojama. Be to, tai pigiausias, ekologiškiausias krovinio gabenimo būdas ilgais maršrutais. Jūrų transportas neturi alternatyvos tarpžemyniniuose pervežimuose.  Jūrinių konteinerių pervežimas  pasaulinėje krovinių   užima daugiau kaip pusę – net 62 proc. transportavimo rinkos.

Laivo konteineris yra metalinis konteineris, kurį galima pakartotinai naudoti saugiame ir efektyviame produktų judėjime intermodalinio krovinių transporto sistemoje. Konteinerių pervežimas jūra turi patvirtintus standartus ir savo reikalavimus. Priklausomai nuo krovinio matmenų ir specifikos galima rinktis įvairaus dydžio bei tipo jūrinius konteinerius. Standartinių jūrinių konteinerių matmenys yra šie:

20” STANDARD – 33 cbm – vidaus matmenys: ilgis 5.895 m plotis  2.350 m  aukštis  2.392 m; durų matmenys: plotis 2.340 aukštis 2.292 m

40” STANDARD – 67 cbm –  vidaus matmenys: ilgis 12.029 m plotis 2.350 m aukštis 2.392 m; durų matmenys: plotis 2.340 m aukštis 2.292 m

40” HIGH CUBE – 76 cbm – vidaus matmenys: ilgis 12,024 m plotis 2,350 m  aukštis 2,669 m; durų matmenys: plotis 2,340 m aukštis 2,597 m

20” OPEN TOP – 32 cbm – vidaus matmenys: ilgis 5.888 m plotis 2.345 m  aukštis 2.315 m; durų matmenys: plotis 2.286 m aukštis 2.184 m

40” OPEN TOP – 65 cbm – vidaus matmenys: ilgis 12.029 m plotis 2.342 m aukštis 2.326 m; durų matmenys: plotis 2.342 m aukštis 2.274 m

Norime pažymėti, kad 1 cbm. jūriniame transporte prilyginamas 1000 kg ir gabenant krovinius laivais dažniausiai naudojamos pramoninės paletės, kurių išmatavimai: 1200 x 1000 mm.

Todėl jei ieškote pasaulinio logistikos paslaugų tiekėjo, turinčio vietinių žinių ir ryšių, galite pasikliauti Ingstad & Co. Pasaulinio logistų tinklo dėka, mes siūlome krovinių gabenimo jūra paslaugas į / iš bet kurios pasaulio šalies bet kokio dydžio kroviniui: tiek LCL ( dalinai pakrautas konteineris ), tiek FCL ( pilnai pakrautas konteineris ). Taipogi teikiame krovinių konsolidavimo paslaugas. Visgi norime pabrėžti, kad specializuojamės LCL (dalinių krovinių) gabenime, todėl tokiems kroviniams galime pasiūlyti konkurencingas kainas.

INGSTAD & CO UAB jūrų transportu gabena pačius įvairiausius krovinius: pramonės įrengimai, baldai, įvairios dalys baldų pramonei, audiniai, tekstilės gaminiai, avalynė, rūbai ir kitos prekės prekybos tinklams ar žaliavos bei įranga gamintojams. Darbuotojai yra susipažinę su krovinių gabenimo jūra specifika, todėl klientams gali pasiūlyti keletą alternatyvių logistikos sprendimų, kurių iš jie gali pasirinkti geriausiai atitinkantį poreikius ir išteklius.

Mes, kaip ekspeditorius puikiai suprantame, kad mūsų klientams reikia jūrų transporto sprendimo, kuris turi būti patikimas ir ekonomiškas. Ekspedijavimas leidžia mums neprisirišti prie vienos jūrų linijos. Kartu su mūsų tarptautiniais partneriais turime prieigą prie visų didžiausių pasaulio jūrų linijų bendrovių. Tai leidžia mums pasiūlyti savo klientams aukščiausios klasės paslaugas konkurencingomis kainomis. INGSTAD & CO darbuotojai reguliariai informuoja užsakovą apie krovinio kelią konteineryje visą maršruto laikotarpį, pateikia duomenis apie konkrečius buvimo taškus, kuriuos realiuoju laiku gali stebėti klientas. Kroviniai jūrų keliais dažniausiai gabenami pagal šias INCOTERMS sąlygas: EXW, FCA, FAS, FOB, CFR, CIF. Konteinerių pervežimas jūromis dėl mažesnių kainų, lyginant su kitomis transporto rūšimis,  krovinių gabaritų apribojimų nebuvimo, gabenimo jūriniuose konteineriuose saugumo yra patraukli paslauga bendrovėms eksportuojančioms pagamintą produkciją ar importuojančioms žaliavas, didmeninės prekybos įmonėms, ypač, jei jų partneriai įsikūrę kituose kontinentuose.

Konteinerių pervežimas jūra yra nepakeičiamas bei ekonomiškiausias būdas, kada reikia gabenti sunkius krovinius tolimais atstumais. Vienintelis jūrinių konteinerių pervežimo minusas – ilgas transportavimo laikas. Bet jei šis rodiklis jums nėra svarbus, krovinių gabenimas konteineriniais laivais tampa maksimaliai patogus, nebrangus bei saugus transportavimo būdas. Maksimalus krovinio svoris jūriniame konteineryje gali siekti iki 25-30 tonų, tačiau įprastai įkraunama apie 18-21 t dėl to, kad iki galutinės paskirties vietos konteineriai dažniausiai yra gabenami vilkikais. Taip pat esant poreikiui jūrinių konteinerių pervežimas gali būti įtrauktas į transporto grandinę. Tai ypač aktualu, kada reikia pristatyti krovinį nutolusį nuo jūrų uosto be papildomų rūpesčių.

Jei reikalingas tarpininkavimas muitinėje, mūsų darbuotojų patirtis šioje srityje suteikia mūsų klientams greitą ir patikimą muitinės deklaracijos dokumentų apiforminimą tiek Švedijoje, tiek Lietuvoje. Operatyviai tvarkome muitinės dokumentus susijusius su eksporto, importo, tranzito formalumais. Visos muitinės procedūros tiek Švedijoje, tiek Lietuvoje atliekamos patyrusių deklarantų. Taip pat reikalui esant savo klientams galime pasiūlyti  sandėliavimo galimybes tiek Švedijoje, tiek Lietuvoje, papildomai apdrausti brangius krovinius gabenamus jūriniais konteineriais.

Norime pastebėti, kad nuo 2016-07-01 yra numatyti nauji reikalavimai dėl patvirtinto konteinerių svorio (VGM – angl. verified gross mass ). Krovinio siuntėjas yra atsakingas už VGM deklaravimą, prieš pakraunant konteinerį į laivą. VGM galima nustatyti 2 būdais: pasverti pakrautą konteinerį arba sumuojant pasverto krovinio, palečių ir kitų pakavimo medžiagų svorį su tuščio konteinerio svoriu. Apytiksliai apskaičiuoti pakrauto konteinerio svorio – negalima! Jei siuntėjas neturi sertifikuotos svėrimo įrangos, ar nežino kaip pildyti VGM – mūsų įmonė, gali jums padėti ir pasvėrus krovinį tinkamai pateikti VGM deklaraciją.

Krovinių gabenimas jūrų transportu vykdomas vadovaujantis Hagos – Visbiu taisyklėmis (Hague – Visby Rules). INGSTAD & CO UAB atsakomybė prieš klientą gabenant krovinius jūrų transportu yra apribota 2 SDR / bruto kg (~2,5 EUR / bruto kg)  arba 666,67 SDR / konteinerį (~815 EUR / konteinerį).

Specifinių krovinių gabenimas

Specializuoti kroviniai gabenami specialiais konteineriais: tai gali būti konteineriai-platformos, temperatūriniai konteineriai, ventiliuojami konteineriai, konteineriai cisternos ( iso-tank ).

Konteinerių pervežimas vandens keliais gali būti taikomas gabenant šiuos specifinius krovinius:

  • pavojingus krovinius ( DG ) – tepalą, trąšas, dažus, chemijos pramonės gaminius ir kitas pavojingas medžiagas
  • medicininius / farmacinius krovinius – vaistus, medicininius preparatus, vitaminus ir kt. medicininės paskirties prekes.
  • temperatūrinio režimo reikalaujančius krovinius – mėsos ir pieno produktus, konditerijos gaminius, žuvį ir jūros gėrybes, gėrimus, vaisius ir daržoves, gėles ir kitus augalus, kosmetiką.
  • negabaritinius krovinius.

Krovinių gabenimo jūrų transportu geografija

Ingstad & Co ofisas Lietuvoje specializuojasi gabenant dalinius (LCL)  krovinius jūrų transportu „nuo durų iki durų“ iš / į visas pasaulio šalis į / iš Lietuvos, Latvijos, Estijos. Jūriniu konteinerių pervežimas iš / į Lietuvą, Latviją, Estiją vykdomas per Lietuvos jūrų uostą Klaipėdoje (LTKLJ), Latvijos jūrų uostą Rygoje (LVRIX) ir Estijos Jūrų uostą Taline (EETLL).

Konteinerius iš / į visas pasaulio šalis į / iš Rusijos, Baltarusijos, Kazachstano dažniausiai gabename per Lietuvos jūrų uostą Klaipėdoje (LTKLJ).

Susisiekite su mumis: [email protected]


    Įveskite apsaugos kodą
    captcha


    * Šiuos laukus privaloma užpildyti